KEKE (feat. I'm on some rob a nigga shit, take a nigga bitch Niggas talking 'bout that cash but my bag worth a lot Advisory - the following lyrics contain explicit language: [Intro] Do the dash in the whip, count the cash in the whip [Verse 1] Quarter milli in the stash box, I grinded for my spot Hit a stain, fifty bands, all hunnids GUMMO But 6IX9INE Has a Mental Breakdown Lyrics: Scuuuuum scuuuuum! Niggas iffy, uh, Blicky got the stiffy, uh, Got the blicky, uh, drum, it holds fifty, uh, Pop these niggas like a wheelie nigga, you a silly nigga, In the hood with them billy niggas and them hoova niggas, You run up and they shootin' niggas, we ain't hoopin' nigga, No KB, you a loser nigga, up that uzi nigga, On the stoop, crills in my drawers, your girl on my phone, She wanna fuck but keep her clothes on, I only want the jaw, Man that's really all I use her for as I kick her out the door, I don't want her, you can keep the whore, she fiendin' for some more, In New York my niggas don't Milly Rock, my niggas money bop, Blow a case a nigga throwin' shots, I run 'em off they block, Quarter milli in the stash box, I grinded for my spot, Niggas talking 'bout that cash but my bag worth a lot, I don't fuck with no old hoes, only new hoes, Put my dick in her backbone, I pass her to my bro, I don't love her that's a sad ho, she a bad ho, I'ma fuck her then I dash home, to the cash ho, I'm on some rob a nigga shit, take a nigga bitch, Do the dash in the whip, count the cash in the whip, I pull up with a stick, I let that shit hit, Got the blicky, uh, drum it holds fifty, uh, Spinning through ya block like a pop shove-it, Shoot at me I'm shooting back, I'm getting buckets, I ain't wanna take his life but nigga, fuck it, Manos duvidosos, uh, essa glock faz estragos, uh, A glock tá comigo, uh, o pente dela tá carregado, uh. Blow a case a nigga throwing shots, I run 'em off they block I pull up with a stick, I let that shit hit I don't love her that's a sad hoe, she a bad hoe Lyrics to 'Gummo' by 6ix9ine: [Intro] Niggas iffy, uh, Blicky got the stiffy, uh Got the blicky, uh, drum it holds fifty, uh Scum Gang I'll see y'all later, suuwoo! I ain't wanna take his life but nigga, fuck it, [Chorus] I don't want her, you can keep the whore, she fiending for some more Tem certeza que deseja sair sem salvar suas alterações. Scum Gang Niggas iffy, uh, Blicky got the stiffy, uhGot the blicky, uh, drum, it holds fifty, uhScum GangI'll bee y'all later, suuwoo! 6ix9ine has said that inspiration for "GUMMO" came to him after watching the 1997 movie "Gummo". Fetty Wap & A Boogie Wit da Hoodie). Shoot at me I'm shooting back, I'm getting buckets Niggas iffy, uh, Blicky got the stiffy, uh Tem certeza que deseja excluir esta playlist? You run up and they shooting niggas, we ain't hooping nigga Put my dick in her backbone, I pass her to my bro Tem certeza que deseja excluir esta playlist? Got the blicky, uh, drum it holds fifty, uh In the hood with them billy niggas, and them hoover niggas Niggas iffy, uh, Blicky got the stiffy, uh Got the blicky, uh, drum it holds fifty, uh Scum Gang I'll see y'all later, soowoo! I'll see y'all later, suuwoo! Acerto esses caras tipo uma bike empinando, cê é um babaca manoNa quebrada, com os bloods e os manos dos cripsE cê provocou, eles atiraram mano, nós não atiramos em cestasNão existe KB, cê é um nego perdedor, puxe essa manoNa vaanda, brocas nas minhas cuecas e sua garota no meu telefoneEla quer foder, mas fica com roupa, eu só quero um boquetãoCara, é só pra isso que eu uso ela depois eu chuto a bunda para fora da portaEu não quero ela, você pode ficar com a prostituta, ela quer algo maisEm Nova York, meus mano não fazem milly rock, meus manos fazem a dança da granaGanhei um caso, esses caras estão atirando, eu os encaro na área deles4 milhões no cofre, eu ralei muito pra tá aquiNiggas falando sobre esse dinheiro, mas minha boça vale maisEu não fodo com putas velhas, apenas novinhasColoque meu pau em suas costas, depois passe pro meu manoEu não a amo, essa é uma puta triste, ela uma vadia máEu vou fodê-la, então vou pra casa, pegue a grana, vadia, Tô envolvido em um assalto, pego a mina desse caraFaço o corre no carro, conto essa grana no carroEu chego com um fuzil, eu deixo essa merda dispararSalve salve mas eu fodi a mina desse filho da puta, Negões duvidosos, uh, essa glock faz estragos, uhA glock tá comigo, uh, o pente dela tá carregado, uhFazendo uma grana, todos os meus parças na correria, uhDe conversinha, pow pow pow, cê tá morto, uhRoubando mil dólares, tudo em nota de cemGirando na tua quebrada igual um "pop shove-it"Atira em mim, eu atiro de volta, tô acertando todosEu não quero tirar sua vida, mas mano, foda-se, Tô envolvido em um assalto, pego a mina desse caraFaço o corre no carro, conto essa grana no carroEu chego com um fuzil, eu deixo essa merda dispararSalve salve mas eu fodi a mina desse filho da putaTô envolvido em um assalto, pego a mina desse caraFaço o corre no carro, conto essa grana no carroEu chego com um fuzil, eu deixo essa merda dispararSalve salve mas eu fodi a mina desse filho da puta, Música começa com letras © 2003 - 2020, 2.9 milhões de letras de músicas, 71.9 milhões de visitas em Outubro Feito com amor em Belo Horizonte.

Knxwledge Solivelife Sample, Beer Upc Database, Howie Long Family, Vishnu Sahasranamam Scientific Aspects, Crow Vs Raven In Spanish, Names Like Freya, Tony Clark Wiki, Is The Raven Real Or Imaginary Essay, Charlie Brooks Barmouth, Greatest Giallo Films Of All Time, Jordan Williams Baylor Instagram, District 31 Saison 5, Lepidobatrachus Laevis For Sale, Sanskrit Pronunciation App, Alison Fanelli Physician Assistant, Strongest To Weakest Marvel Characters, Landry Shamet Ethnic Background, Rochester Mustangs Roster, Duck Game Online, Hydra Vs Scylla, Ahri Seer Rating Lookup, Roc Tv Show Dvd, How Old Is Elise Mooney, Paley Park Case Study, Joestar Birthmark Dio, Linda Kolkena Age, Jack Macgowran Cause Of Death, 12 Major Scales Band, Port Of Melbourne Webcam Point Lonsdale, Hartwood Tulum Michelin Star, Gta 5 Bunker Research, Pinto Bean Scientific Name, Annette Azcuy Wikipedia, Desiree Tims Eric Moyer, Mummy 5e Race, How Much To Feed A Staghound, Las Mariposas Estate, Girvan Police Station, Tractor Roll Bar, Rust Garage Door Soft Side, Cvc Nonsense Word Generator, Flying Monkey 5e Stats, Best Gaming Montage Songs, Rainbow Moss Dying, Examples Of Extinction In The Workplace, Nikki Ferrell Nurse Practitioner, Marty Haggard Net Worth, Lacoste Sunglasses War Dogs, Forbidden Corner Cancellation Policy, How To Watch Hulu Live On Vizio Smart Tv, Robots 2005 Google Drive, Zunzuncito For Sale Uk, Gucci Ikonik Skin, Kylie Rogers Afl, Michael Barbaro Net Worth, Richard Wright Poem Between The World And Me, What Channel Is France 24 On Spectrum, Alyssa Nakken Salary, Random Creature Generator 5e, Giannis Shoe Size, Islands 5307 Ireland, Words Like Euphoria, Alison Fanelli Physician Assistant, Greedfall Best Class, Songs With Alliteration 2020, Leslie Hope Mackenzie Angell, Jack Mcelhone Deaf, Maximilian Osinski Net Worth, Boy Song 2020, Rick Donald Wikipedia, Houseparty On Portal, How To Restore Luster To Opals, Nombre De Jours En 2021, Black Men Haircuts Chart, Adam F Goldberg Net Worth, Charles And Alyssa Forever How Long Have They Been Together, Prodigal Spouse Testimonies, Gaby Moreno Husband, Rowing Age Handicap Calculator,